Ben jij de eerste... stem nu

Doelgroepen

Heijmans heeft 4 doelgroepen uitgewerkt voor het Tiny Living concept. Hieronder is elke doelgroep kort omschreven.

Doelgroep 1: Do It Together – Flexibel leven

Uitgangspunten
• Samen leven in dynamisch huis
• Ultieme vrijheid
• Verschillende leefstijlen
• Snel en makkelijk aanpasbare woning/ruimtes en diensten

Impact
• Nieuwe manier van wonen (nieuwe economie)

________________________________________________________________________________________________

Doelgroep 2: Care Community – Wij zorgen voor elkaar

Uitgangspunten
• Individualiteit en gezamenlijkheid versterken elkaar
• Lang en gelukkig leven, gericht op preventie
• Ontmoeten faciliteren
• Stimuleren bewoners actief te zijn in community (bijv. huurkorting)
Impact
• Tegengaan eenzaamheid
• Lagere zorgkosten
• Hogere kwaliteit van leven

________________________________________________________________________________________________

Doelgroep 3: Up – Ik hou van gemak – wereldburger

Uitgangspunten
• Living as a services (bewoner bepaalt welke kwaliteit van wonen en service hij betaalt)
• Gebouw en diensten zijn aanpasbaar aan persoonlijke wensen
• Geen gezamenlijke voorzieningen. De stad (centrum) heeft alle voorzieningen.
• Gemengde doelgroep
• Kwaliteit en services via “Butler”

Impact
• Nieuw businessmodel (up grading)

________________________________________________________________________________________________

Doelgroep 4: Donut Living – Ontzorgd worden – Zelfstandig met een vangnet

Uitgangspunten
• Zelf controle
• Flexibel
• Onafhankelijk
• Levensloopbestendig
• Sociaal vangnet
• Monitoring naar behoefte
• Actieve betrokkenheid bewoners
Impact
• Lagere zorgkosten
• Hogere kwaliteit van leven


Avonturen beleven

Bekijk het filmpje!

Bekijk de video

Waarom meedoen?

Leerkrachten aan het woord

Bekijk de video

Sponsoren van de uitvinders

Sponsoren die weten dat wie de jeugd heeft, de toekomst heeft.

  • Doelgroepen gastlessen

    Om je te ondersteunen bij dit project zijn er gastlessen beschikbaar. Vul je gegevens in en hier komen we spoedig op terug. Je telefoonnummer is niet verplicht. Het is wel fijner om je persoonlijk te woord te staan.


  • Doelgroepen teamtraining

    Om je te ondersteunen bij dit project zijn er teamtrainingen beschikbaar. Vul je gegevens in en hier komen we spoedig op terug. Je telefoonnummer is niet verplicht. Het is wel fijner om je persoonlijk te woord te staan.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

  • Excursies

    Beleef de speelfilm en extra gave workshops in de Ontdekfabriek en de Uitvindfabriek. Vul je gegevens in en hier komen we spoedig op terug. Je telefoonnummer is niet verplicht. Het is wel fijner om je persoonlijk te woord te staan.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

  • Toegestane bestandstypen: jpeg, jpg, gif, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
    Je kunt jpg's en png's uploaden. Gebruik een liggende foto (Verhouding 16:9 is het mooist) en gebruik geen spaties in de bestandsnaam.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.